نوشته شده توسط : hiwebex

نمی توان بدون ایجاد لینک های بازگشتی در طراحی سایت به سئوی موفق دست یافت. لینک های  بازگشتی لینک هایی هستند که به وب سایت شما از یک وب سایت دیگر ایجاد شده است. مهم است که تعداد کافی از لینک های بازگشتی در طراحی سایت از وب سایت های معتبر، ترجیحا در صنعت یا زمینه های مرتبط با تخصص خود ایجاد کنید.

لینک های خبری از پورتال های خبری و مجلات خبری آنلاین بسیار خوب هستند. لینک های بازگشتی در طراحی سایت از وب سایت های شبکه های اجتماعی و انجمن ها عالی هستند.

با این وجود که جوملا، محبوب ترین سیستم منبع باز وب جهان که برای پروژه های طراحی وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد، باعث می شود SEO  بسیار سریع تر و آسان تر انجام شود – به این معنی که سئو مقرون به صرفه تر می شود – سئو در سایت تنها 50٪ کل SEO پروژه محسوب می شود.

به طور کلی، لینک های بازگشتی در طراحی سایت برای جستجوگرها مناسب هستند تا زمانی که از یک وب سایت قانونی بدون محتوای مشکوک آمده باشند. با این حال، لینک های بازگشتی در طراحی سایت با کیفیت بالا کلیدی برای سئوی بالا هستند. لینک های بازگشتی در طراحی سایت با کیفیت، لینک هایی از یک وب سایت با اعتبار قابل توجهی هستند که ترجیحا در زمینه تخصص شما باشد. “قابل اعتماد” به معنی با رتبه صفحه 4 و بالاتر است.

تعداد لینک های بازگشتی در طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

تعداد لینک های بازگشتی در طراحی سایت برای سئوی برتر بستگی به این دارد که کلمات کلیدی شما به چه میزان رقابتی هستند. برای برآورد تقریبی میزان رقابت وب سایت شما، بهترین کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو کنید و توجه کنید چه تعداد نتایج بازگشت، به عنوان “SERPs” شناخته می شود: صفحات نتایج جستجو موتور.

هر چه تعداد SERP بالاتر باشد رقابت بیشتر است. هرچه رقابت قوی تر باشد، تعداد پیوندهای بازگشتی شما برای دستیابی به بهترین نتایج جستجوگرها بالاتر خواهد بود.

متن قبل : لینک سازی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: